Norinti įsigyti prekes www.nossa.lt elektroninėje parduotuvėje Jums reikia atlikti šiuos žingsnius:

  1. Pasirinktas prekes dėkite į savo PIRKINIŲ KREPŠELĮ spausdami nuorodą APMOKĖJIMAS. PIRKINIŲ KREPŠELYJE bet kuriuo metu galite peržiūrėti visas jau išsirinktas prekes, keisti jų kiekius ar pašalinti iš sąrašo, jei persigalvojote ar suklydote. 
  2. Išsirinkę visas norimas pirkti prekes, eikite į PIRKINIŲ KREPŠELĮ ir jame, įsitikinę, jog užsakymas yra teisingas, spauskite nuorodą TĘSTI ATSISKAITYMĄ. Atsidariusiame naujame lange turėsite užpildyti pristatymui reikalingą informaciją ir norimą atsiskaitymo metodą: 
  3. jei esate jau anksčiau užsiregistravę svetainėje www.nossa.lt, prisijunkite ir Jūsų duomenys bus automatiškai įkelti į reikiamus laukelius, tačiau rekomenduotina juos dar kartą patikrinti;
  4. jei esate neregistruotas vartotojas, rankiniu būdu užpildykite reikiamus duomenis.
  5. Sumokėkite už prekes ir laukite patvirtinimo apie prekių užsakymą Jūsų nurodytu el. pašto adresu.
  • Pristatymas su DPD kurjeriu kainuoja 5 €, per DPD paštomatus 3 €.
  • Siuntinys pradedamas ruošti tik gavus apmokėjimą už prekes. Pardavėjo tikslas – per 1-5 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo Pirkėjo užsakytas prekes perduoti siuntų gabenimo tarnybai.
  • Siuntų gabenimo tarnyba įsigytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato per 2-3 darbo dienas, jei prekės pristatomos Lietuvoje;
  • Prekių pristatymo paslaugas teikianti bendrovė: UAB DPD Lietuva .
  • Užsakymai bus išsiunčiami per bendrovę UAB DPD Lietuva.
  • Visa informacija apie bendrovės UAB DPD Lietuva darbo valandas (pristatymo laiką) ir paslaugas yra nurodyta jų interneto svetainėse, kuriose yra kiekvienai šaliai, kurioje bendrovės vykdo savo veiklą, skirtas atskiras tinklalapis. Jei pirkimo metu kyla neaiškumų ar nesulaukiate patvirtinimo apie prekių užsakymą, siųskite el.laišką su klausimais adresu info@nossa.lt
  • Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  • Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
  • Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pateikti pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
  • Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
  • Pirkėjas užsakymus gali pateikti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.
  • Visos prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais, įskaitant PVM.
  • Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
  • Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.